Kilka słów na początek

5/04/2015

Na zdecydowanej większości blogów pierwszy post zawsze jest swego rodzaju wprowadzeniem do kolejnych wpisów. Podobnie będzie i u mnie. Na początek chciałbym żebyście mnie trochę poznali dlatego opowiem wam kilka słów o sobie.


Mam na imię Krzysiek, mam 23 lata i mieszkam w Krakowie. Na co dzień studiuje na Uniwersytecie Jagiellońskim kierunek o nazwie Zarządzanie w Mediach. Moja aktywność nie ogranicza się jednak tylko do studiowania i walki o przeżycie miesiąca (jak ma to miejsce w przypadku większości studentów). Nie ukrywam, że moje studia nie wymagają ode mnie szczególnie dużo wysiłku dlatego na co dzień mam dużo czasu na realizowanie swoich pasji. Tych pasji jest bardzo dużo. Szczególnie jednak muszę wyróżnić sport a w szczególności piłkę nożną i hiszpański klub Real Madryt, którego jestem wielkim fanem. Poza tym bardzo lubię także dobre filmy, seriale oraz muzykę (dodam, że słucham właściwie wszystkiego co wpadnie mi w ucho). W wolnych czasie lubię także wycieczki i podróże (zarówno te bliskie i te dalekie). Z każdej z nich wracam z mnóstwem zdjęć.

Jak więc widzicie mam o czym pisać i właśnie dlatego zdecydowałem się na bloga life-stylowego. Jeszcze tylko kilka słów o nazwie mojego bloga. Skąd ona się wzięła? Odpowiedź na to pytanie jest akurat bardzo prosta. Moje posty będą opierać się tylko i wyłącznie na mojej subiektywnej opinii.

Nie chcę was zanudzić już w pierwszym wpisie (jeśli tu dotarłeś tu znaczy, że jest całkiem nieźle). Więcej o mnie dowiecie się na pewno z kolejnych wpisów, a także gdy odwiedzicie mój profil na Instagramie (gdzie codziennie dodaje jakieś ciekawe zdjęcie z mojego życia), a także na Facebooku. W razie jakichkolwiek pytań możesz śmiało do mnie pisać. Na pewno Ci odpiszę. Tymczasem wielkie dzięki za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się w moim subiektywnym świecie i zostaniesz ze mną dłużej. Do zobaczenia w kolejnych postach!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ciekawią mnie Twoje studia. Jako że w przyszłości również chciałbym pracować w mediach, chętnie poczytałbym coś o tym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości coś o tym napiszę, a jak masz jakieś pytania i chcesz się coś dowiedzieć to zawsze mogę Ci coś powiedzieć :)

      Usuń